Jaha vad är nu detta?

Jag drar igång en blogg igen!
Drog ihop världens mest oinspirerande design på 2 minuter så jag får försöka skriva lite mer intressant än vad designen är. (endast tillfällig)
 
Bloggade tidigare på jusv.blogg.se, men hela bloggen är fylld med massor av skit och jag vill inte riktigt kopplas till den bloggen och vissa saker som står skrivna i den. Det är helt enkelt mitt förflutet och nu startar jag här för att förhoppningsvis skriva lite mer mognare, intressantare och intelligentare.
 
Lite snabbinfo. Mitt namn är Julia Svärd alltså, född år -97 och är bosatt i Norrtälje. Just nu kämpar jag mig igenom sista månaderna på högstadiet, i höst börjar jag förhoppningsvis plugga beteèndevetenskap med profil kriminlogi, för att sedan bli polis. Utöver skolan så är jag mycket med vänner och min pojkvän. Försöker dra mitt arsle ner till gymmet då och då.
 
Intressant?
Kanske inte jätte. Älskar att skriva så det kommer att märkas en del här i bloggen också. Min idè om denna blogg är att det ska vara en lättsam, intressant och intelligent blogg med inslag av humor.
 
Vad säger ni? Låter det som något relevant? Är det något att jobba med möjligtvis?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du skriver trevligt! Jag kommer verkligen läsa din blogg! :)

2013-04-24 @ 22:33:12
Postat av: Elsi

Yeeeey!!!

2013-04-24 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0