Akuten och hemmadagar.

Spenderade både lördagen och söndagen inne i stan med Mattias föräldrar. Mycket nöje! 
 
Under söndagen kände jag att något inte riktigt stod rätt till, sved när jag kissade, kissnödig hela tiden osv. Självklart hade fått urinvägsinfektion! YES! 
 
Satt 3,5 timme på akuten på måndagen och fick penicillin utskrivet, har tagit det sen dess så det är på bättringsvägen! Därför har jag varit hemma i tre dagar och kurat mig, det är ett jävla helvete att sitta på 676:an men urinvägsinfektion, men IDAG är jag i skolan och IMORGON är det fredag. Wihoo! 
 
På fredag ska jag hem till en gammal klasskompis på lite festligheter, tänkte dra med karln dit också. Och på lördagen är det jobbjobbjobb! 
 
SNART JULLOV. HÅLL UT. 
 
PUSS. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0