Positive thoughts.

Idag är jag glad! Känner inte av urinvägsinfektionen längre, thank GOD antibiotika. Det är fredag, förvisso den 13e men det är LUCIA. Oj så mysigt jag har det i skolan just nu!
 
Jag har varit lite nedstämd senaste tiden, kanske är det vintermörkret, kanske är det allt som hänt. Livet slutar ju somsagt aldrig att förvåna en. Många dagar och nätter har spenderats i sängen undrandes vad livets mening är - TYP. Men jag känner att det mesta börjar ordna upp sig, liksom. Det blir bättre. 
 
Igår var jag och min älskling i Norrtälje för att fira kära Parman som fyllde år. Jag gick sedan hem till min mamma och hade mys med henne, vi kollade på jul med Ernst och 69 saker du vill veta om sex. Mamma sa dock att hon inte behövde se det programmet för "det finns ingenting hon inte vet".. haha!
 
När jag sedan kröp ner i sängen utan min älskling vart det tomt. Jag vred och vände på mig och det fanns ingen som låg bakom mig och höll om mig och pussade mig i nacken. Därför blev jag överlycklig när han efter någon timme kom hem till mig och kröp ner, då kunde jag sussa gott. Min fina fina kille, är ingenting utan honom. 
 
Ikväll blir det somsagt festligheter!
 
Trevlig helg på er OCH trevlig lucia, fina ni. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0