Snart är det jul igen, snart är det jul igen.

OCH JULEN VARAR VÄL TILL PÅSKA!
 
Hej guys!
Fa-AAN vad dålig jag är på att blogga, inte ens OKEJ. 
 
Vad händer i mitt liv då?
Alldeles för mycket nästan, livet slutar ju förfan ALDRIG förvåna en. På både gott och ont.. 
 
Pååå veckorna sliter jag i skolan, påå helgerna jobbar jag oftast. MEN denna helg är jag LEEDIG och ikväll så ska nog mysa med min kära pojke framför idolfinalen, för imorgon ska vi till stockholm och hänga med hans släkt! 
 
Jag får bara hoppas att jag tar mig hem idag, drar snöstormen in över stockholm nu på dagen så finns det risk att 676:an till Norrtälje inte går.. 
 
Yesyes, allting gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0