Söndagsångest

Hejåhå!
Vilken helg det har varit, pheeww!
 
Var hemma hos fina Sebbe och festade i fredags, riktigt kul hade jag! Träffade massor av gamla klasskompisar och vänner! Jag och baby åkte dock hem runt 1 någongång, efter en hård kväll för oss båda! 
 
Vi hade en underbar mysmorgon på lördagen för att sedan dra till Norrtälje, han skulle på firmafest och jag sov mest hela dagen för att ladda krafterna innan jobbet!
 
Hade svinkul på jobbet igår, kom hem runt 4 inatt och kröp ner hemma hos mig bredvid en full och ängslig pojkvän, vi tog sovmorgon till halv 2 och nu är vi hemma hos honom efter att ha tryckt i oss lite thaimat och julmust. 
 
Ikväll ska jag både kolla på musikhjälpens avslutning (har följt det hela veckan) och sedan Filip & Fredriks 10års jubileum. Har saknat dom i rutan!
 
3 jävla dagar i skolan, sen är det lov. JAG SKA KLARA DETT. PEPP PEPP PEPP. 
 
Sommar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0