Måndag.

Seg måndag idag. Vaknade hemma hos min pojke och låg och mös i sängen liite för länge vilket resulterade i att jag kom alldeles försent till skolan. Anyway, helgen blev lugn. I fredags gjorde jag iprincip ingenting (kommer inte ens ihåg vad jag gjorde?) sen i lördags bjöd min pojkvän på bio. "The Great Gatsby" var vi och såg. Mysigt! Igår var det hockey för hela slanten, först Finland - USA som spelade om bronset och sedan VM-finalen! Stolt svensk idag!

Förövrigt så kämpar jag mig igenom sista veckorna i skolan nu, inte långt kvar! Balklänning måste beställas och en del uppgifter måste lämnas in. Taggtagg!

(Mamma skar av sig fingret i lördags, bildbevis nedanför)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0