Ful som fan.

La upp en bild på instagram tidigare idag och försökte förklara att jag är i en riktig jävla "fulperiod" just nu. Någon som känner igen sig? 
 
Jag känner mig ful, otroligt ful. Både i klädväg, ansikte och hår. Det spelar ingen roll om jag sätter på mig en fin tröja, fixar till håret eller sminkar till mig lite fint. När jag kollar mig i spegeln vill jag typ kräkas, jag vill typ ändra varenda jävla detalj i hela facet. Jag får sånna här perioder ibland, och det låter ju otroligt jävla töntigt men det är sant! Känner mig verkligen ful.
 
Min kloka vän Julia kommenterade min bild och skrev att jag kanske inte har en "fulperiod" utan att det är en liten självförtroendesvacka. Det är väl förmodligen så. Det är väl ingen utomstående som tänker "oj hon har en fulperiod nu.." förmodligen men ni vet ju säkert själva hur jobbigt det är och gå runt och känna sig.. ful. 
 
Jag jämför mig otroligt mycket med andra. "Om jag skulle sett ut sådär skulle jag vara lycklig" tänker jag ofta. Det är ju hemskt! Jag hade ju inte varit JAG om jag sett ut som någon annan såklart. 
 
Största jävla ilandsproblemet, jag veeet! Men plz finns det någon där ute som känner igen sig?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0