Hektiskt helg.

SUCK vad jag är trött. Det har varit en riktigt hård helg, måste jag säga. 
 
I fredags väntande jobb och jag jobbade enda tills kl halv 4 på natten, somnade runt 5 och upp klockan halv 10 dagen efter. Vi skulle nämligen iväg på påskfest med min pojkes släkt! 12 började vi där och höll igång enda tills 1 ungefär. Sen åkte vi hem för att få sova lite! Dagen efter (söndag) var det massor av fix hemma hos älskling som stod på schemat. Jag och "svärmor" byggde ihop ikeahyllor och grabbarna flyttade på ett fönster. På kvällen kom lite fina vänner över och vi njöt av vädret och hade det otroligt trevligt! 
 
Igår vaknade jag heelt slut, MEN det var bara att stiga upp för veden måste klyvas! Stod ute i 2 timmar i stekhet sol och kämpade.. Åt sedan middag med mormor och morfar som är här från Östersund! 
 
Sitter iallafall i skolan nu, slutar 12 så det känns helt okej! 
 
Slänger upp lite bilder från helgen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0