Rädslan för att misslyckas får aldrig vara skälet till att inte försöka.

Jaaa men då var det härliga måndag igen!
 
Sitter med en knut i håret och lite halvslappa kläder i skolan och väntar på min sista lektion. Har haft en låång diskussion med min älskade Lolan över telefon, den ende som förstår mig. 
 
Det är kortvecka denna vecka, går bara mån-ons eftersom det är valborg! Har inte en endaste plan på valborg, verkar inte som jag ska fira det som det ser ut nu faktiskt. Men lite långhelg tackar man ju INTE nej till i onödan! 
 
Imorgon är det nationella prov i engelska skrift som gäller, ska bli otroligt roligt faktiskt, jag som älskar att skriva och uttrycka mig genom text. 
 
Det kommer ett inlägg sen som är lite mer innehållsrikt, så stay tuned. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0