Tillbaka till verkligheten

Hejsan hoppsan! 
Idag är det torsdag om någon missat det och jag har snart avklarat min första vecka i skolan efter 4 veckors praktik och 1 veckas lov. Vi går nästa vecka och sen är det påsklov så helt ärligt så klagar jag inte.
 
Det var riktigt vemodigt att behöva sluta på praktiken i fredags. Kommer sakna alla fina medarbetare och brukare sååå himla mycket. 
 
Senaste dagarna har varit upp och ner. Min älskling kom äntligen hem från fjällen i fredags i ganska gott skick, lite skrapsår och en blåtira men han levde iallafall. Men det goda förde visst med sig dåligt också, så senaste dagarna har varit lite jobbiga, lite depp-mode. 
 
Igår kom min bästavän Louise och hennes bihang David hem till mig och Mattias för att grilla och kolla fotboll. Riktigt, riktigt trevlig kväll som jag hoppas vi gör om snart =)
 
Just nu sitter jag i skolan och får faktiskt INGENTING gjort, huvudet hänger inte riktigt med längre känner jag. 
 
Ikväll blir det TOK-mys med min älskling. Chips, dipp, en bra film och hans sällskap. LOVELY.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh finis ♡

2014-04-03 @ 19:15:56
URL: http://hultingjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0