back to reality

Har gått i skolan en vecka idag och det känns lite vemodigt. Blandade känslor, faktiskt. Helt sjukt att världens underbaraste sommar är över och att nu är det tillbaka till vardagen igen. Det känns såklart skönt med rutiner igen och lite ordning och struktur på allt, men det är blandade känslor.
 
Jag är taggad på det här året. Har höga ambitioner och det känns inte så långt bort längre, det här med studenten och det. Näst sista året liksom. Jag har precis haft mitt näst sista sommarlov. Sjukt, ju. 
 
Igår hade jag en röv-dag och hoppas på en bättre idag. Lyckades både spilla ut youghurt i hela väskan, över mobil och dator och hela kööret men jag somnade även på bussen och hamnade i bussgaraget. 
 
Vi hörs väl snart igen då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0