Yo listen up here is a story....

... about a little guuuy that lives in a bluue world..... 
 
 
Haha heeeeej! Hörni! 
Minns inte sist jag bloggade. Alltså. Jag skulle kunna komma på massor med töntiga ursäkter men jag har inte haft lust, jag har inte velat, jag har inte haft tid. Jag har njutit. 
 
Under tiden jag har varit borta har jag:
Varit på en tripp tilll Arvika
Festat massor
Varit i Turkiet
Varit på festival
Myst med fina vänner & killen
Varit ute på sjön... and so on... 
 
Listan är lång som ni kanske förstår. Men jag tänkte att jag väljer det absolut roligaste och berättar om det. Min och Mattias resa till Turkieeet!
 
Vi bokade resan den 25/7 och åkte morgonen efter. En veecka i Side. Finns inte så mycket att berätta, egentligen. Underbar vecka på alla sätt och vis. Massor av sol, bad, god mat och goda drinkar & lite kärlek också, såklart...!
 
Lite bilder vill ni väl se? Okejrå!
 
 
Looovely. Vi hörs snart igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0