Borta

Hej, vad längesen det var jag skrev något. Vad har hänt sen sist?
 
Jo Mattias kom hem och det var supermysigt och jag var superglad. Nyttiga veckor för oss båda två, tror jag. Jag har PISS-mycket i skolan och håller på att få hjärtstopp för så stressad är jag, typ. Har köpt 3 julklappar och julafton är om en vecka IDAG, men har inga pengar förrän 23 (standard) så att det blir sista minuten shopping i år igen. 
 
På fredag tar jag ett välförtjänt jullov och jag är så lycklig att jag klarat första terminen, skolan är inte så lätt hörni.. Det är stundtals ganska jobbigt och påfrestande. Nu ser jag fram emot vårterminen som bjuder på massor av lediga dagar, lov och praktik. 
 
För stunden sitter jag på min skrivarkurs och äter pepparkakor, vi har sista dagen här innan jullovet och bestämde oss för att ha lite mys. Trots att julkänslan är NOLL. 
 
Vi hörs nångång igen, snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0