Måndag igen!

OOCH såå var det måndag igen hörni!
 
Orkar inte ens berätta om vilken skitmorgon jag haft så vi tar och praatar lite om helgen istället!
 
FREDAG:
Direkt när jag slutade i fredags (12.00) så åkte jag till min kära mamma som var på Årets Kock! Hade svinkul där med henne, såg massor av kända kocker osv! CARL FUCKING PHILIP var där, snyggare man får man leta efter. Åkte sedan hem till älsklingen och var där hela kvällen, somnade typ 11. Helt dööööd!
 
LÖRDAG:
Mamma och pappa kom hem till mig och min kille och fikade och skulle kolla lite hur vi bor osv. (Bor ju där iprincip) Så dom var där och fikade och åt semlor! Vi åkte sedan till norrtälje för lite middag och festligheter. Jag och älsklingen firade 11 månader med en middag ute på G. Hamnade sedan på en randomfest hos någon långt utanför Norrtälje, men det var ruuligt!
 
SÖNDAG:
Var tröttis hela dagen så hade mysmysdag heeela dagen.
SÅ det var väl allt!
 
 
Såhär glad var jag lördag kväll - inte lika glad dagen efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0