Måndag.

Hej vänner och ovänner!
 
Att gå upp ur sängen imorse när klockan ringde 05.30 imorse var psykiskt självmord. Meen jag kom iväg och var i skolan först av alla, duktigt!
 
Det känns helt okej att gå till skolan denna vecka eftersom jag får sportlov på fredag, så jag ska absolut inte klaga! Efter sportlovet går jag ut på praktik i 4 veckor så det känns RÅ-KUL.
 
Denna helg ska jag spendera i Solna med min babe! Vi ska sno hans föräldrars lägenhet över helgen eftersom dom är i Gran Canaria så det blir mysigt.
 
JUSTE!
TACK, TACK och TACK för alla era kommentarer om p-staven och andra preventinmedel. Det är verkligen GULD värt. Äter ppiller just nu men funderar på hormonspiral nu faktiskt... Men tack för all hjälp, ni är bäst!
 
 
Jaja, vi hörs mer i veckan, har inte så mycket att berätta för er =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0