Bra start..

Hej hörni!
Det har varit dåligt med uppdatering här, sorry! 
 
Jag och min kärlek har haft världens mysigaste dagar efter nyår. Mysiga middagar, filmkvällar och sena nätter med nattmat och massa mys. 
 
I söndags insjuknade jag rejält i en jävla förkylning, och har varit sängliggandes sen dess. Var hos läkaren imorse men ska dit sen igen, måste ha medicin mot min hosta som satt sig i lungorna. Sjukt obehagligt, får ingen sömn om nätterna.. :( 
 
I skrivande stund är jag hemma hos min kille ensam, han är och kämpar på jobbet! Var hemma imorse men drog hit av lite olika anledningar..
 

 
Fick två kommentarer jag tänkte svara på lite fort!
1. Längd på löshåret? Vart beställde du det? 
Det är 50cm och beställt från rapunzelofsweden.se
 
2. Kan du visa hur du fyller i dina ögonbryn?
Det känns jobbigt, men KANSKE! 
 
 
Väldigt konstigt och innehållslöst inlägg, men jag är sjuk så ni får ha översyn... 
 
Vi hörs snart igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0