Söndag

Fortfarande sjuk, varit sängliggandes i en vecka nu och har sån sjuk tristess att jag snart börjar springa på väggarna. Tur att jag har min kille som underhåller och tar hand om mig!
 
Det är så tråkigt att blogga när man är sjuk, har liksom ingenting att skriva om, men kan berätta lite kort om min helg. 
 
I fredags åt vi gott hos mina föräldrar och sen drog vi ner till boysen som hade fest, gick runt där som ett lik och mådde piss, vi stannade ett par timmar och sen åkte vi hem och sov.
 
I lördags fyllde min älskade bror 22 så vi firade honom hemma hos mig, jag mådde som en gris. Fick i mig lite mat och gick hem till några kompisar och satt där, killen ville dricka öl så jag gick hem och kurerade mig och han gick ut på krogen, han kom till mig sen så åkte vi till honom och hade mysigt. 
 
Vaknade imorse och fick sedan pannkakor av min baby, och denna söndag har spenderats i sängen mestadels. 
 
Over and out! 
 
Grattis igen, Tommi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0