The last couple of days

Hej alla VÄNNER!
Idag är det ONSDAG om någon missat det! Förtillfället sitter jag i skolan och kämpar, ett helt jävla under att jag ens tog mig hit. Var så trött så jag ville spy imorse, men kämpade mig upp efter mycket om och men. Det är så jävla typiskt, är ständigt trött och har ingen ork till någonting. Vet inte om jag fortfarande är lite halvsjuk men någonting måste vara fel. 
 
Anyyyhow, kan beskriva helgen lite kort!
Fredag: 
Åkte hem till min kille för att fira hans födelsedag med massa vänner, vi var där runt 8 och han skulle komma dit runt 11 ungefär, han hade nämligen varit på en slags firmafest. När han stapplar in klockan 11 så är han ganska så jättefull och går och lägger sig direkt... Så med andra ord så firade VI honom, fast UTAN honom. Trevligt var det iallafall, jag och Robban satt uppe ensamma tillslut enda tills 4 ungefär, sen vart det dejt med KUDDEN. 
 
Lördag: 
Jobb vankades på kvällen så jag tog det lugnt hela dagen iprincip. Vi hade gäster hemma och jag och älskling hade romantisk middag på donken. Väl på jobbet var det ett jävla skit-pass faktiskt. Förstår inte varför det finns så mycket folk som bara är rentutsagt elaka och beter sig illa, man blir ju less på detta samhälle, typ. Anyway, efter jobbet åkte jag hem till killen och sussade. 
 
Detta var min helg, nu i helgen jobbar jag på lördagen igen och på fredagen kanske det blir tjej-mys med Britta!
2 dagar till helg, kämpa!
 
(skulle ha publicerats idag kl 11.00)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0