Tisdagen den 1 Juli

Hallådär!
Min helg bestod av jobb & fest. (gör jag något annat än det???) I söndags kom min saknade bästis Sebbe hit och mös, så kul att träffa honom igen. Idag var det arbetsintervju som gällde så jag och mamma brummade iväg från Norrtälje vid 12 tiden, var på arbetsintervjun som gick väldigt bra kändes det som (hoppashoppashoppas!) och sen tog vi en sväng förbi Täby centrum och jag uppdaterade garderoben med lite nya plagg. 
 
Nu på kvällen lagade jag och Mattias jättegod mat och nu är det myyyys i soffan. 
 
OCH juste, om ni har tid, lyssna på Fredrik Wikingssons sommarprat. OTROLIGT rörande och fint. Lämnade inte ett öga torrt, inte. 
 
Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0