Tomt.

Dåligt med inlägg senaste tiden. Tänker hela tiden att jag ska titta in och skriva här men det blir liksom aldrig av! Helt ärligt så njuter jag bara av min lediga tid, jobbar lite då & då och letar sista-minuten resor. Åker i slutet av juli till något varmt ställe med fint sällskap, det längtar jag till. 
 
Helgen var råkul. Mamma och pappa stack iväg till cypern i måndags (och kom hem idag) så vi har haft FF hela veckan. Så det var fest hela helgen, faktiskt. Längesen jag hade så roligt som i lördags, tack alla inblandade!
 
Orkar inte lägga in bilder från mobilen så det får bli någon gammal, skrutten bild. Ha det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur gick du från röd till blond? Vill så gärna gå från svart till blond :) kram

2014-08-06 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0