Första dagarna.

Kärlek <3
 
Första dagarna på lovet har varit superb. Sol, fest, jobb & vänner iprincip. Jobbade från 20.00 till 05.00 i fredags, caash is king. Min Lolan åkte iväg till London i torsdags och kom hem igår så har spenderat dagen med henne. Hon hade köpt massa VS underkläder, smink & en klänning till mig. Fina människa!
 
 
Den här veckan är fullproppad känns det som. Imorgon kommer Britta hit och myser med mig hela dagen, på onsdag åker jag och syrran in till skolan för att lämna lite böcker jag har glömt, torsdag täby c med Britta, och sen på kvällen börjar vi fira midsommar, fredag MIDSOMMAR och då blir det superfest hemma hos killen, lördag ut till fejan och söndag SLAPPDAG. Låter rätt schysst ändå!
 
Mattias ligger och snarkar i mitt öra och jag kollar på Ghana - USA. Ska äta lite choklad och sätta på ett avsnitt Greys anatomy. På återseénde!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0