levande död

HEJ. 
 
Hur börjar jag ens detta inlägg? Har miljoner grejer att få fram, försöka förklara senaste veckan på något sätt. 
 
Upp och ner, har allting varit. Händelserik vecka, måste jag ändå säga. Men jag mår bra, relativt! Jag lever. Åtminstone.
 
Vad har jag ens gjort? Kommer knappt ihåg. 
Var ledig tors-sön så har haft en riktig sköön lång ledighet. 
 
I lördags så gjorde jag väl det dummaste valet jag gjort på länge, jag gick ner i en fontän klockan 02.30 på natten. Det kanske var 5 grader i vattnet, typ. Det kändes så kallt iallafall. Jag vet inte om det är DÄRFÖR jag är döds-förkyld nu, men DET var nog en bidragande faktor.
 
Jag. Har. Inte. Tid. Att. Vara. Sjuk. 
 
Men se på fan, nu ligger jag här. RÅ-sjuk och lite skamsen. Varit hemma både igår och idag. Kan knappt prata, rösten håller inte. 
 
Jag är så rastlös så att jag skulle kunna simma över från kalmar till öland nu. Men jag har sån feber att jag inte kan resa mig upp. Sååå förtvivlande. 
 
Blev nästan ledsen för ett tag sedan när jag insåg att Ted Gärdestad är död. Eller jag VET ju att han är död, och har varit i ett par år (i snart 17 år närmare bestämt). Så tråkigt att ett sånt musikgeni dör. Vi har ju inte så många sånna som han. Sånna som han borde vara fridlysta. Sitta i karantän och skriva musik så att dom inte dör. Haha... Värdefullt liv för stackarn som blir inlåst, men ni fattar?
 
Jaha. Lyssnar för tillfället på Soldier - Gavin Degraw. Underbar bit. 
 
Spela guitar hero ska jag göra nu, MÅSTE hitta på något för att fördriva lite tid. 
 
OCH GUD, om du läser detta. Gör mig frisk.
 
 Bjuder på en typisk "fuck you jävla förkylning" bild. HÖRS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0