Rastlöst blod.

Varit hemma sjuk sen i måndags. GAH rastlös. 
 
Är har studiedag imorgon också så det blir inte skola förrän tisdag. Idag är jag trött. ASSÅ TRÖTT. Vilken jävla helg! Fullt med party och roligheter men idag är jag sliten alltså. Det var custom bike show i norrtälje i lördags, och på fredagen var jag & lolan bjudna på party. 
 
3 dagar till sommarlov. Heeelt ofattbart. Heelt sjukt. Skullel kunna skriva en bok om hur stolt jag är för att jag har klarat ettan MEN det orkar jag inte. Så jag säger barar såhär: FYFAN vad jag är grym som klarat ettan, det TRODDE jag ALDRIG att jag skulle om någon hade frågat mig för ett par månader sen. You go Julia!
 
Sitter och äter limpa & dricker te med min baby och Louise. Cozytimes <3
 
JUSTE, jag var på Filip och Fredrik i torsdags. JAG DÖR vad bra det var, men det kommer upp ett eget inlägg om det i dagarna så stay tuned.
 
JUSTE, jag och Mattias har 15 månader idag. Grattis till det!
 
HEJ så länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0