Det blir ofta vad du gör det till.

Såhär är det! Idag lämnade min älskling mig för att åka till fjällen en vecka. Dom är 18st som åker upp för att dricka öl, äta gott & åka skidor. Så himla roligt att han gör detta, och jag hoppas att han får världens roligaste vecka.
 
Men, det är även såhär att jag ofta känner mig ensam och ledsen när jag inte är med Mattias. Om han ska iväg så kryper jag ofta ner i sängen och väntar tills han kommer tillbaka. Och av den anledningen så har jag varit ganska ledsen nu när han ska åka iväg, vi har bara varit ifrån varandra 4 dagar som mest och jag har trott att jag kommer ligga i sängen och vänta på honom tills han kommer tillbaka denna vecka. Det är svårt det här med relationer, hur man än gör så förlorar man ofta vänner. Man kanske inte längre kan umgås i de umgängen man brukade, man vill lägga ju ofta lägga ner mycket tid på ens partner och det resulterar i att iallafall jag har känt mig väldigt ensam ofta. 
 
Istället för att ligga i sängen hela dagen och vara ledsen så tog jag mitt feta as och åkte iväg och fiskade med mina underbara gamla vänner. En helt strålande dag och det resulterade i att vi fick en firre. På lördag ska jag iväg till familjevänner och på fredag har jag förmodligen planer med tjejerna. Ska även vara med Louise i veckan och shoppa lite! 
 
Så nu när jag väl ligger och tänker efter så känns det ganska bra. Jag kunde ha valt att gräva ner mig denna vecka eller ta tag i saker och göra någonting åt det! Och det är precis det jag gjort. Livet blir väldigt ofta vad du gör det till, och jag ska göra denna vecka bra TROTS att jag saknar min Mattias så himla mycket. Fatta hur glada vi kommer vara på söndag när vi får pussas igen efter en vecka? Längtar redan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0