Frånvarande.

Hejhejhej!
 
Har inte skrivit på ap-länge men har faktiskt haft fullt upp senaste veckan! Förra måndagen började jag min praktik i hemtjänsten och mycket fokus har ägnats åt det! Sen hade jag även en storslagen helg att planera, eftersom jag och min pojkvän firade 1år i lördags. Vi hamnade på Clarion Hotel Sign i lördags och vi gick på spa, åt gott och myste så mycket det bara gick! Min finfina kille. <3
 
Men idaag är jag tok-ledig och har spenderat denna UNDERBARA dag på ett bra sätt! Först tog jag en liten sovmorgon till halv 10 och sedan tog jag bussen från min kille till Norrtälje för att möta upp min syster & bror för en fika i solskenet. Tog ett varv på stan och sedan mötte jag mitt hjärta Louise för en promenad och lite girl-talk. Nu har jag preecis ätit en god kycklinggryta som jag lagade ihop och ska mysa ner mig i soffan nu med min älskling. 
 
Imorgon är det dags för en underbar praktikdag igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0