Vad jag gör nuförtiden.

Jag spenderar mina veckodagar på min underbara praktik nuförtiden. Det är inte ens jobbigt att gå upp 05.45 när jag vet att jag har en dag på praktiken framför mig. Det enda jag tycker är sjukt jobbigt är att behöva lämna alla om en vecka, alla fina människor vi är hemma hos varje dag, all underbar personal och speciellt min underbara handledare!
 
Imorgon fyller min allra bästaste kompis Louise år! Det blir en mysig fika på stan och sedan middag hos henne med hennes släkt. 
 
Annars så beställde jag ett paket för nelly häromdagen med lite fina kläder som jag väntar på med spänning! När min lön kommer in på kontot den 25e blir det ännu mer kläder och en ny jacka. 
 
Saknar sommaren, saknar balen och saknar världens finaste vän <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0