Words can't describe.

En lördagnatt träffades vi. En kall vinterdag i februari. 
Nu har det gått över ett år sen dess, ett år som jag har fått spendera med dig.
 
Sedan den dag vi möttes har du varit min trygghet, min klippa som jag alltid lutar mig mot. Du har varit min bästavän, den som jag berättat alla hemlisar för. För över ett år sedan var vi främlingar, idag kan jag inte se mitt liv utan dig.
 
Tack för att du har stått ut med mig i över ett år, även fast vi haft det knackigt ibland. Även fast jag varit en riktig jävla pain-in-the-ass ibland. Tack för alla fina stunder vi spenderat, tack för att du lyfter mig och får mig att känna mig vacker. (även om jag har en fuldag)
 
Du sa väldigt tidigt att du inte tror på pauser i förhållanden, har man det jobbigt så kämpar man igenom det, och det är precis vad vi har gjort. Det verkar ha lönat sig, för nu är vi här och är starkare än någonsin. 
 
Jag älskar dig så mycket att spricker. Jag älskar dig ibland nästan för mycket. 
 
Nu satsar vi på ett år till älskling. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0