Helt jävla fucking slut.

Heey guuys! Väldigt SNÅLT med inlägg senaste dagarna, men faan har haft FULLT UPP sen i torsdags. Valborg, bygga kök, ikea och festande har tagit på mina krafter.
 
Har ätit SÅ himla dåligt senaste dagarna, sjuk jävla ångest. Märker verkligen på min kropp att den börjar säga emot, åkte på någon jävla matförgiftning i helgen också så att usch. USCH på allt. 
 
ÄR sjukt jävla stressad också, har typ 4 prov denna vecka. Är det ens mänskligt? Måste typ klona mig för att hinna med allt. 
 
Bläbläblä. Jag kan endast komma på EN positiv sak, och det är FILIP och FREDRIK i globen 5 juni. Helt jävla överlycklig att jag lyckades roffa åt mig 2st biljetter. Jag och babe ska gå. 
 
Har verkligen blivit besatt av coldplay senaste dagarna. Har alltid älskat dom, alltså så länge jag minns men nu är jag BESATT. Skulle kunna kapa både ben och armar för att få se dom live. Drömmen asså. 
 
Påtal om Filip och Fredrik så vet ju dom som känner mig att jag skulle offra alla kroppdelar jag har för att typ få hänga med dom. Nu har ju jag både träffat och pratat med dom 2 gånger men ändå. Vi skulle vara ett jävla dreamteam, vi tre. Har börjat följa dom mer än förut nu. Har lyssnat igenom alla podcast's jag missat nu. När jag missar någon podcast eller ett program känner jag mig typ dålig, som en dålig vän typ. Som om jag sviker dom. Missade la bamba igår, ska kolla det idag på kanal5play. Men ändå, när dom kollar tittarsiffror så kollar dom väl dom som såg programmet när det gick på TV. Så nu när jag missade det igår så fick dom en tittare mindre. Värsta sveket alltså. 
 
Det här blev utan tvekan världens konstigaste inlägg, oerhört osammanhängande och luddigt. JAJA. Hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0