Sorry, GUYS!

DÅLIGT med INLÄGG. SORRY.
 
Idag är det onsdag igen. Nu går det riktigt segt, veckorna innan sommarlovet. Mycket uppgifter att få in på lite tid PLUS nationella. Ja, ni vet hur det är.
 
Jag hade planer på att ta det lugnt i helgen men det skeeet sig. Hade ju kul, iallafall. Men trött är jag. Denna helg får nog bli lugn. Mattias pratade om att åka till hans föräldrar, antingen hänkar jag eller så stannar jag hemma. Skulle verkligen vilja ha typ en skön helg, sova ut, sola, äta gott... 
 
Jahajaha. Jag borde få någonting gjort nu, seriously. Ska förbereda mitt svenska tal. Ska hålla i det på måndag.
 
Juste, igår lekte vi skadade efter en helikopterolycka. Det var kul. Kolla bilderna. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0