Wednesday

Onsdag hela dagen idag och jag ska VÄL inte klaga. Trots att jag är trött. 
 
Nationella stod på schemat hela förmiddagen och satan i gatan vad det tog på krafterna. Är trött i mitt lilla huvud nu. Eftersom jag inte riktigt har något SPÄNNANDE att blogga om så skriver jag ner veckoplanen bara. Ok? Bra.
 
Onsdag: Skola till 15.40. Hem till pojken min och mysa!
Torsdag: Skola till 15.50 och sedan till Norrtälje för att se grabbarnas första match i korpen. SEN hem och försöka hinna se IALLAFALL sista perioden av Sverige - Frankrike matchen.
Fredag: Slutar 12.00 och då kommer Louise och möter mig vid skolan så ska vi äta lunch och sedan åka till haninge för att hämta en kanin. 
Lördag: Helgen består av lite småfix hemma hos killen och KANSKE lite festligheter också? Är iallafall ledig hela helgen så det blir slappslapp! 
Söndag: Myyysdag! Sverige spelar mot Canada. Spännande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0