Come away with me

Slänger upp lite bilder från dagarna ni missat! Träffade Smail, Jasse och Ylva i lördags vilket var jättekul. Har ju följt paradise sen början så det var spännande att träffa dom i verkliga livet haha. Bytte piercing men bytte tillbaka efter en dag eftersom jag inte trivdes med den. Fick en blombukett från fina killen igår.
 
Mina dagar består av jobb & skola vilket inte är så jävla poppis att blogga om, inte ens kul att läsa om men så är läget ATM. Det har varit ganska mycket med ett engelska tal som ska skrivas klart, en bok som ska läsas ut, en inlämning om funktionsnedsättningar som ska in, ett reportage och en intervju som ska göras AND SO ON. Men jag ligger fasiken i fas nu, så det känns superduperskönt. 
 
Var iväg på en arbetsintervju förra veckan (äldreboende) och om några dagar får jag besked därifrån och det känns väldigt spännande. Jobbar ju fortfarande på mobergs men lite extra-cash tackar väl ingen nej till =) 
 
TTYL!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0