Friday i'm in love

Denna underbara paartybild är från min födelsedag men nåågot party blir det inte idag eftersom jag jobbar! 
 
Idag var jag hemma hela dagen eftersom jag skulle till tandläkaren klockan 12. Mötte sedan upp Emma på stan som jag inte träffat på år och dar. Vi åt lunch på espresso house och praaatade om allt, vi pratade nästan i mun på varandra för så mycket hade vi att prata om. Hon bor i Skövde med hennes pojkvän och ni kan läsa hennes blogg HÄR. Gick sedan till banken för att fixa med internetbank och sådant, öppnade även ett sparkonto så att jag förhoppningsvis kan börja spara lite!
 
Nu ska jag äta hamburgare med Mattias och Jakob och kolla idol för att sen röra mig mot joobbet. 
Ha en fin fredag, vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0