Hej åhå höstlov

 
Helg och höstlov, tackar taackar!

Vilken mysig helg jag haft! 
 
Fredag: Jag kom hem tidigt och tog en fika med finaste vännen Ida! Efter det mötte jag upp pojken och vi mötte Tim för att äta kinamat (mmmmums). Vi kollade sedan idol med Tess & Rasmus, efter det stack jag hem och sov jätteskönt och Mattias drog och drack lite (läs: mycket) öl med sina vänner och ringde och fucking väckte mig mitt i natten för att jag skulle låsa upp dörren. Jag låg och hade min skönhetssömn och han ringer och väcker mig (jättefull). Tror ni jag blev arg? JA. Jag skrek på honom när han vinglade in i mitt rum men han började skratta för jag hade min bettskena i munnen och han tyckte det var hysteriskt roligt. Jag kan erkänna NU (inte DÅ) att det är otroligt roligt, en arg och nyvaken Julia med bettskena som skriker och salivet bara flyger runt mig =)
 
Lördag: Vi var vänner igen och låg och pussades i sängen på morgonen innan vi begav oss mot Täby C med Kattis & Ted. Fyndade en jääätteelåååång kofta som jag nästan trampar på när jag går, en tisha och lite smink från MAC (sminkhimlen). Efter det åkte vi till Solna för att äta och sova hos Mattes föräldrar.
 
Söndag: Vi gick och åt brunch imorse och sedan på AIK-match. Skönt med vinst (4-1) tyckte vi och tog bilen hem. NUUU ligger vi i soffan efter att ha ätit tapas, vi ska kolla på film och sen typ ligga. Hej så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0