Maybe this is as good as it gets

Fyfan vilket vääder det var imorse. Fastnade mitt i trafikkaoset med bussen och satt fast där i 40min så kom alldeles försent till skolan (och alldeles för BLÖT)
Min dag har varit bra! Håller just nu på med ett arbete om socialtjänsten i vård & omsorg och vi har en uppgift som går ut på att ta reda på hur socialtjänsten jobbar och vad de har för insatser i olika kommuner. Så jag skulle ringa norrtälje kommun och fråga! Världens grinigaste gubbe svarade och har nog aldrig pratat med en drygare person, han ville inte svara på några frågor minnsann! Det känns lite oroande med tanke på att han är ansvarig för socialtjänsten, deras största uppgift är ju att ta hand om barn & familjer. Nåväl, jag gick till min lärare och vi kom överens över att strunta i honom =)
 
Just nu står kyckligen i ugnen och jag har precis pratat med min fina Johanna. Glädjespridaren nummer ett! Jag och Mattias ska dra på oss målarkläderna och måla klart det sista här. 
 
OCH imorgon kapar jag håret igen! Så jäkla skönt =)
Imorgon kan man säga "imorgon är det fredag!", hihi. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså åh så fin du är hjärtis♡

2014-10-08 @ 22:19:18
URL: http://hultingjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0