Söndagen den 5 oktober

Förlåt för alla webcam bilder i bloggen. Har inte tid/ork att lägga in bilderna från luren... 
 
Söndag idag och jag måår bara bra. Det har varit en lugn helg, faktiskt. Jag var ledig hela helgen så det vankades bio i fredags med las boyfriendas och det blev "gone girl". Hade höga förväntningar på den filmen men helt ärligt var den riktigt skum, och jäävligt lååång. I över 2,5h satt vi i den där biosalongen och kollade på den där skumma filmen. Jaja, det var mysigt iallafall. Igår (lördag) kom Britta och Jakob förbi och vi spelade lite poker och åt god mat. Sen somnade jag ovaggad vid 12 tiden. 
 
Jag och min klass startade en insamling till en flyktingförläggning förra veckan som vi kallar "projekt rimfrost". Jag samlade in 4 svarta säckar med vinterkläder som jag var iväg och lämnade nu, känns riktigt bra att kunna hjälpa till och göra lite skillnad! Nu har jag slängt in en tvättmaskin och sitter och letar efter ett par kängor på nätet. 
 
Ha en fin söndag =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0