Tankar

1. Jag är SJUKT rädd för ebolasmittan. Det satt en tant på tunnelbanan och hostade ut lungorna, vilket resulterade i att alla runt henne bytte plats. Jag blev svinrädd och tänkte att detta är nog döden. Usch vad obehagligt det är med sånna här epidemier. 
2. VADÅ att näsan och öronen växer HELA livet? Öronen har jag inga problem med men NÄSAN? Min näsa är fuckedup jävla bred som den är, MÅ den inte bli större. 
3. (när vi endå är inne på utseendet) När jag var liten trodde jag att alla fick jättestora tuttar när man blev stor. Väntar fortfarande på att dom där stora tuttarna ska växa fram =)
4. Jag ska pierca mig när jag får lön...
5. .. och tatuera mig efter jul
6. Hur kan jag ha missat Miriam Bryant? Hon är så bra att jag fan smäller av
7. Varför känns livet så lätt och bra? Det har känts såhär jäkla bra jättelänge, när vänder det? Det måste ju komma en vändning? Man kan ju inte vara såhär lycklig
8. Följ mig på twitter allihopa. Jag är svinrolig (svardjulia)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0