tuesday breaks my heart

Den här fina bilden som jag har i min header är ifrån Arvika i somras med Louise och Davv. Underbara dagar!!
 
Måndagen avklarad och tisdagen är på god väg. Har haft min kreativt skrivande-kurs och psykologi. Ska redovisa efter lunch och sedan sticker jag hem. 
 
ALLTSÅ kollade walking dead igår. NYA avsnittet. DEAR GOD säger jag bara, vad bra. Nu är det en vecka mellan varje avsnitt, det blir mer spännande när man måste vänta MEN ÄNDÅ. GE mig hela säsongen NU. 
 
Jaaha idag då? Har inga planer. Har en engelska presentation imorgon så den ska förberedas. Annars är jag lite sugen att se filmen "Adam" så ska försöka tvinga pojken att kolla den med mig.
 
Puuuuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0