Visste ni detta?

1. Jag är allergisk mot vatten, klor, tvättmedel och värme
2. Jag har fått en kniv i ögat en gång
3. Jag hatar nötter i mat
4. Är yngst i min stora familj (6personer+hund)
5. Jag har tävlat i gymnastik
6. Jag vill skriva en bok
7. Älskar lök 
8. Min favoritfilm är En oväntad vänskap
9. Skulle jag behöva välja ett band att lyssna på resten av livet skulle det vara coldplay
10. Har aldrig varit med om att någon nära till mig dör, har därför aldrig varit på begravning
11. Jag har ryskt påbrå
12. Vill jobba inom sjukvården men drömmer om att jobba i media (typ ha ett eget program)
13. Är en riktigt medel-måtta i skolan och har alltid varit. Många lärare genom åren har blivit förbannade på mig för att jag är smart men inte orkar sikta på högre betyg
14. Om jag inte hade gått i den underbara klass jag går i hade jag nog hoppat gymnasiet för längesen
15. Jag skäms ibland över min musiksmak. Lyssnar gärna på typ Ulf Lundell, Nationalteatern eller Cornelis Vreeswijk. 
16. Har lätt för att prata med folk och är väldigt social av mig
17. Jag tror att humor är det enklaste sättet att lära känna en person
18. Tog pianolektioner i två år när jag var yngre men slutade för min lärare var knäpp
19. Vill fylla arton nu (drygt 10 månader kvar)
20. Har varit tillsammans med Mattias i snart 20 månader
 
Undrar ni över något annat? Kommentera =)
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ke

har du mkt pengar

2014-10-17 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0