Wednesday

Liten Julia på kolmården. Och visst ser det ut som jag är ginger? Fräknar, orange hår och gröna ögon? Haha sanningen är att jag färgade håret orange.... hahah. 
 
Det har varit ett par turbulenta dagar. Nu verkar det mesta lösa sig så jag pustar faktiskt ut. Livet är lite så ibland, motgångar och medgångar =) 
 
Vad fort denna vecka går, förresten! Redan torsdag imorgon (SOVMORGON!!!) och sen fredag. Planer för helgen? NONE. Funderar på att gräva ner mig i sängen och kliva upp på måndag morgon. 
 
Någon som vill ha filmtips, förresten? Adam heter filmen jag och Mattias glodde igår och den var riiktigt bra. Det handlar om en kille med aspberger som börjar dejta en tjej. Huvudpersonen Adam spelar riktigt bra och man blir såååå kär i honom.  Tips från coachen!
 
Nuuu jag ska och Mattias duscha och sedan ska jag glo PH och lite sådant. Haadeeeeee.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0