29 september

Torpshammar
Då var det måndag igen och lite "back to reality" efter en vecka i Norrland. Man vill nästan åka tillbaka, slippa alla tråkiga teorilektioner och göra det mesta praktiskt, haha. 
 
Veckan är ganska oplanerad, faktiskt! Ska försöka klippa mig och fixa naglarna, tänkte jag. På fredag har vi både klassfoto och spexfoto så det blir kul, vi tänkte försöka få ihop några roliga bilder och lite rolig utklädnad. 
 
Täänkte faktiskt försöka dra med min boyfriend på bio i helgen! Vill se "gone girl", nu kommer jag inte ihåg om jag jobbar eller inte (måste kolla schemat) men en bio ska man nog hinna med.
 
VET NI förresten. Spelade bingolotto igår (som den pensionär jag är) och vann TVÅ SVERIGELOTTER. Tjohoooo... Första gången jag vinner på bingolotto sen andra världskriget, typ. Nu var det väl ingen supervinst (haha) men jag tänkte skrapa fram några miljoner på lotterna och flytta till bahamas. =)
 
Jag går i skolan till 12.20 idag men har (jävla) extramatte klockan 15.00 så måste hänga i skolan några timmar.. SKITKUL. 
 
Jag skriver något ikväll, tänkte jag. 
Hej så länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0