Krisvecka och jobb.

TRÖÖTT. Fan vad trött jag ääär. Jobbade till 4 inatt så är heelt slut nu, blir en riktigt mysdag i soffan med baby känner jag!
 
Men hörni! Jag är iprincip precis hemkommen, kom hem från Norrland i fredags kväll då jag spenderat en kris-vecka där. Vi var ett gäng på 30 personer (vård 2:orna och vård 1:orna) som åkte upp måndag morgon och har spenderat en vecka där. Vi bodde i såkallade kristält och gjorde olika övningar varje dag, rökdykning, hjärt- och lungräddning, klättring, träning i svår terräng, vattenlivräddning osv. Är även certifierad hjärt- och lungräddare nu, DEN ni! ;)
 
Nej men fyfan vilken rolig vecka. Helt sjukt kul, kommer minnas detta läänge. Men det var väldigt skönt att komma hem och pussa på min Mattias igen i fredags
 
Nu ska jag och älskling äta någon lunch, han är bakfull och jag är så trött att jag snart spyr. Haadeeeee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0