måndag.

Lite trött och fortarande sjuk. HUR går det ens till? Har varit sjuk i över en vecka nu. Men skola ändå, såklart. Helgen var helt OK. Fredagen chillade jag i soffan heela kvällen och rörde inte många fenor.
 
Lördag spenderades först med fika på stan och mysmiddag hemma för att sen jobba 21-04. Det var kul att jobba igen men dock var det ett väldigt dumt val eftersom jag svimmade runt halv 3 tiden och fick åka hem. Men innan det var det rååkul! Bra drag & vänliga personer.  
 
Men idag var det somsagt måndag igen och jag är fortfarande rå-jävla-fucking-förkyld. SÅ jävla less. Möter upp syrran när jag slutar om 30min och följer med henne till teoriprovet för körkortet!!!! 
 
Förövrigt så är jag fortfarande lycklig och glad. Jag gillar livet mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0