2014

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? 
Ja! Reste iväg ensam med min kille, var iväg på roadtrip till Arvika, var på skärgårdsfestival osv. 

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften förra året! Jag övervägde att sluta röka men det blev aldrig av. 

Hur har ditt 2014 varit? 
Otroligt bra. Jag har växt så mycket som person och är så stolt över den jag är idag. Jag har spenderat året med så fina människor och har gjort mitt allra bästa gällande allt, speciellt i skolan. 

Tror du att år 2015 kommer blir bättre?
Ja! Detta är året jag fyller 18 och mina förhoppningar för detta år är SKYHÖGA.

Blev du kär i år?
Jag har varit kär i min Mattias såå länge nu, men blir mer kär för varje dag.

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 
26 Juli när jag och älskling reste till Turkiet och hela den veckan, 6 september när jag fyllde år, 8 mars när jag och Mattias hade ett år och övernattade på hotell med spa, festivaldagarna and so on.... Även hela sommaren med båtresor och fester. 

Vad är din största framgång 2014? 
Mina betyg och skolan. 

Bästa köpet? 
Hmm.. mitt puder från MAC är amazing haha!

Vad spenderade du mest pengar på?
Turkietresan

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Alla fina personer omkring mig, 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? 
Hädanefter med Veronica Maggio påminner mig dagligen om att ständigt försöka bli en bättre person, vilket verkligen sammanfattar året för mig. 

Vem har du umgåtts med mest? 
Mattias 

Bästa minnet från 2014? 
Sommaren. 

Har du haft ett förhållande under 2014? 
Firade 1 år i mars! Och har två år snart. 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? 
Ännu mer pengar att spendera.. hihi.

Vad önskar du att du gjort mer?
Det har varit dåligt med trääning!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Rööökt mindre. 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Firade hemma hos Mattias med mina närmsta vänner, drack drinkar, lyssnade på musik, spelade spel och hade så jävla roligt bara.  

Vilken var din bästa månad? 
Juli. 

Vad fick dig att må bra?
Livet och allt som har med det att göra. 

Vem saknade du? 
Vänner jag inte pratar med lika mycket längre.. Emma, Robin te.x 

De bästa nya människorna du träffade? 
Ida & Johanna. Ida och jag hade träffats som hastigast och nu är hon en av mina absolut närmsta vänner. Hon imponerar mig dag ut och dag in med hennes kloka råd och ödmjuka personlighet. Johanna som jag kommit mycket närmre, som ständigt bryr sig & lyssnar vilken tid på dygnet det än är. Fina tjejer. 

Vad är dina planer för 2015?
Kämpa i skolan, fylla 18 och äntligen bli myndig & få ta eget ansvar, hålla ihop med min soulmate Mattias, resa, festa, sooova, ta hand om mig själv och alltid göra mitt bästa. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 
Sätt alltid dina egna behov före alla andras, ingen kan älska dig om du inte gör det själv. Stressa mindre, gör alltid ditt bästa och tillåt dig själv att vara ledsen och ha dåliga dagar. Du är bara mänsklig. 

 

 
 
 
 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lolis

fina du ❤️

2015-01-07 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0