Go your own way

Idag är det torsdag och nästan skönaste dagen på veckan. Sovmorgon till 10 och slutar 13.. hihi!
 
Jag fick för mig att gå upp 20min tidigare imorse för att hinna förbi espressohouse och ta en take-away kaffe. Det ser ju så mysigt ut på filmer och serier och jag tänkte att det är ett skönt sätt att vakna upp - med en härlig promenad och en god vaniljlatte. 
 
Sagt och gjort! Jag traskade iväg.. Det jag inte hade räknat med var att det skulle blåsa isvindar och att regnet skulle piska mig i ansiktet hela vägen, inte heller att jag var tvungen att springa till bussen med kaffen i handen och locket ramlade av och jag började spilla överallt. Efter mycket om och men satt jag på bussen med den där jävla kaffen men det är EN MYT! Morgonar är inte som på gossip girl eller Pretty little liars. Så det så.
 
Jag trodde mitt löshår skulle komma igår och jag fick en avi, dock var det inte löshåret som kom utan en plånbok som jag glömt bort att jag beställde för två veckor sedan. Det var väl okej det med, nu hoppas jag att håret kommer idag. 
 
Trevlig torsdag, friends!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0