Jul&nyår

De dagar ni har missat har bestått av så mycket kärlek, god mat, fina vänner, familj och fest. Lite jobb också, självklart. 
 
Julafton spenderades med fina familjen och sedan på kvällen iväg på lite party. Otroligt mysigt och kärleksfull dag/kväll. Klädd i byxdress från ginatricot. 
 
Nyårsafton stod på schemat och det skulle firas in med buller och bång. Dock är nyår världens mest överskattade "högtid" och det blir fanimej aldrig som man tänkt sig och det var inget undantag denna gång. Är dock bara så jävla glad att få spendera den med mina absolut finaste vänner. Vi åt trerätters, drack drinkar, spelade spel, lyssnade på musik och GICK. Jag tror jag GICK två mil i 15cm klackar den kvällen och det är något jag aldrig mer kommer göra om. Vi skulle nämligen till en fest som påstods vara "jätterolig" men så visade sig att det inte riktigt var det. Jag stannade dock någon timme eftersom en av mina närmsta killkompisar höll i den men resten vände på klacken i dörren och GICK vidare. 
Fick pussa denna man på 12-slaget i år IGEN och jag är så lycklig och tacksam över det. Han kunde ju ha gått till vem som helst och hånglat egentligen men NÄ jag hade fan TUR. Han gick till mig! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0