Superredigerad

Hur långt kan det egentligen gå på sociala medier angående redigering? Snart ser man ju knappt ut som sig själv längre. Jag tycker att filter på instagram är supersnyggt MEN det är det enda. Varför släta ut hud, förminska näsa, dra in mage/ben och ändra allt ljus och färg i bilden tills man ser ut som en barbie? 
 
EFTERSOM jag hatar detta så mycket och tycker att det är SUPERLÖJLIGT tänkte jag lägga upp redigerade VS oredigerade bilder här på mig. Och med redigerade bilder menar jag instagramfilter. DET blir ju bara pinsamt för sig själv i slutändan när man inte ens känner igen personen i verkligheten på grund av all redigering. LOVE YOUR FLAWS.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0