Såhär ser livet ut idag

Hur börjar man ens ett sånt här inlägg? Hur sammanfattar man flera månader och hundratals dagar i ett inlägg? 
 
Det är idag söndagen den 10 januari. Vad sjukt att det redan gått tio dagar på det nya året, ibland önskar jag att saker och ting skulle saktas ner lite. Jag hinner inte med längre. 
 
Hösten tog hårt på mig. Säga vad man vill om det senaste inlägget jag publicerade, det skrevs lite i stundens hetta och även om mycket var sant så hade ingenting lagt sig än och det värsta hade inte ens börjat. Jag var nere på botten i höstas och enda in på vintern men jag kan idag säga på riktigt att jag mår bättre än vad jag gjort på hur länge som helst. 
 
Imorgon börjar 5 veckors praktik på Norrtäljeakuten vilket känns så spännande och roligt. Det är mindre än 5 månader till studenten och om en månad åker vi till Etiopien. 
 
Jag har två nätter i rad även haft världens mysigaste sovsällskap. Bästa du. 
 
Jag tänkte skriva ett inlägg om 2016 och hur mina planer ser ut detta år. Stay in touch. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0