Fastna inte i lösögonfrans-fällan

Hey friends!
Stod och tänkte imorse när jag sminkade mig om mina perioder jag har haft med lösögonfransar. Nämnde det lite i mitt utseénde-inlägg HÄR men tänkte dela med mig lite av mina erfarenheter och råd.
 
Enligt min åsikt så är lösögonfransar RÅ-snyggt, oftast. Så länge man inte "over-do-it" liksom, men helt ärligt när jag kollar igenom vissa gamla bilder på mig.. OJ. Såg förtaaaskig ut.
 
Mitt viktigaste råd är, som rubriken lyder, fastna inte i "fällan". En gång lösögonfransar, alltid lösögonfransar. När man väl använder fransar dagligen så börjar dina egna fransar gå av och bli korta. Därför VILL man inte sluta när man väl börjat, för då har man inga riktiga fransar kvar.
 
Jag använder fransar ibland. När jag vill känna mig lite extra snygg eller om det är några festligheter. Jag märker väldigt fort att både mina egna fransar men även ögonlocken reagerar dåligt på lösögonfransarna och lösögonfranslimmet. Därför har jag valt att välja tillfälle. Alltså, nångång ibland. Oftast funkar mina egna fransar... nja, helt okej. 
 
INGA FRANSAR VS. FRANSAR
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0